Return to Website

Norsk Pintoforenings Forum.

Her kan vi snakke om alt som har Pintohester å gjøre, både eiere og de som er int. i disse, bli kjent, dele morsomme historier og ellers ta opp emner som interesserer oss alle. Det er kun vi selv som setter begrensningene. Så  la oss bruke forumet vårt aktivt !

Her vil alle meldinger om foreningens aktiviteter, utgivelse av Pinto Posten, forhåndsvarsling av nettmøter osv. bli lagt ut, så stikk innom hver dag!!

Forumet har nå fått vårt eget navn, og ett annet tema, i fall dere var lei det gamle?

Styret har nå endelig tilgang til forumet, og dersom du finner upassende innlegg, si ifra!

Vi vil da raskest mulig fjerne disse.

Håper det blir mer fart her!

 

Norsk Pintoforenings Forum.
Start a New Topic 
Author
Comment
Det er et stort tap for Pintoavlen i Norge at Albano er borte.

Min datter på 12 kom med et vers til meg idag.

Det et menneske sår,skal det også høste...galaterne 6.7

Ja det er et stort tap å miste en slik kjempe bra hingst,men vi må bygge vider på arven Albano har gitt oss...
Hans avkom er både flekker og ensfargede.Hingster og hopper.

Jeg har store ønsker om at de som har avkom etter Albano stiller på kåringer og utstillinger.Ensfarget eller flekker:)

Se på hjemmesiden til Hege Nilsen på Albanos Hurricane..
Den er ensfarget Pinto og utrolig Presentabel:)Håper det er noen som har meldt seg på utstilling i år.

Det er kjent at flere av Albanos hingsteavkom i europa er kåret.Det er også kjent at hopper er stambokført og har flotte kåringsresultater.Også i Norge har avkom hatt flotte kåringsresulater.Det er viktig å føre Albanos gener/arv videre.

Hege jeg har vært å lusket på din hjemmeside
Jeg ble så glad når jeg fant bilder av Albanos Hurricane...Han har sin fars utseende i hode og samme fotogene side:)Man kan se pappas utrykk i hele hans vesen.Dette er en utrolig glede for meg og min familie

Tusen takk!

Klemz til alle som leser dette.

Hilsen fra lena og familien

Re: Det er et stort tap for Pintoavlen i Norge at Albano er borte.

Tusen, tusen takk for gode ord.
Og JA, jeg har lyst på et avkom etter Hurricane
Det som er problemet her er at det har vært så varierte meninger om det i det hele tatt er vits i å stille en ensfarget hest til kåring. Da det koster mye av både tid og penger. Var og besøkte Hurricane for ca en måned siden og JA han er et syn. Og hans gemytt er UTROLIG! I tillegg til at ny eier gjør en kjempe jobb med ham. Hurricane's nye eier har hjemmeside www.freewebs.com/stallbjelland
Håper flere stiller avkom jeg også. Har sett flere flotte avkom etter Albano jeg også

Hilsen Hege