Return to Website

Norsk Pintoforenings Forum.

Her kan vi snakke om alt som har Pintohester å gjøre, både eiere og de som er int. i disse, bli kjent, dele morsomme historier og ellers ta opp emner som interesserer oss alle. Det er kun vi selv som setter begrensningene. Så  la oss bruke forumet vårt aktivt !

Her vil alle meldinger om foreningens aktiviteter, utgivelse av Pinto Posten, forhåndsvarsling av nettmøter osv. bli lagt ut, så stikk innom hver dag!!

Forumet har nå fått vårt eget navn, og ett annet tema, i fall dere var lei det gamle?

Styret har nå endelig tilgang til forumet, og dersom du finner upassende innlegg, si ifra!

Vi vil da raskest mulig fjerne disse.

Håper det blir mer fart her!

 

Norsk Pintoforenings Forum.
Start a New Topic 
Author
Comment
Takk for fin helg i Sandnes.

Hallo.

Må få takke på det varmeste for en fin helg i Sanfnes.
Jennifer og jeg koste oss veldig sammen med dere, og Lena- du hadde tenk på alt, var alltid presis og en flott vert! Tusen takk for all omtanke!

Takker litt for meg som foreningsleder også.
I år har jeg gått av, og overlatt vervet til Lena Haukland. Jeg vil i ett års tid bli sittende som nestleder, men kun i en opplæringsposisjon til Lena føler seg sikker på rutiner & regler.
8 år synes jeg var nok i stolen, og jeg er veldig glad vi fikk satt ett helt nytt styre med nytt "blod" og dernest masse nye tanker og ideer.



Har oppdatert litt fra årsmøte, men også dette blir nok en av de siste gangene jeg gjør.
Blir spennende med litt forandringer!!

Ønsker alle en fin uke.

Mvh, Vigdis

Re: Takk for fin helg i Sandnes.

Takk i like måte...
Det var koselig og kjekt det!
Men du må love å ikkje "forlata" oss heilt vettu...

Re: Re: Takk for fin helg i Sandnes.

hehe...ikke lett å bli kvitt, og vaker nok i kulissene uansett, men godt med nye og en del yngre krefter nå.Deilig å "kaste kortene" liksom...
Man ser seg "blind" på ting, og det blir dårlig med nye ideer når styre sitter for mange år.

Vigdis

Re: Takk for fin helg i Sandnes.

Først takker jeg for alle som stilte på årsmøtet Jeg hygget meg masse med planleggingen og ansvaret Tusen tusen takk for en veldig hyggelig helg sammen med dere.Dere er alle fantastiske mennesker som gir positiv energi med deres nærvær.Jeg ble virkelig glad og imponert for alle de positive og flotte ideer som dukket opp.Jeg har fortsatt tro på at hest skaper gode og flotte oppleveler.Jeg har vært sammen med dere i helga og det føltes som vi hadde kjent hverandre alltid.Det var virkelig en god stemning i laget Jeg er veldig fornøyd med sammensetningen av det nye styret og håper og tror at vi skal sammen klare å gjøre en bra jobb for pintoforeningen og alle medlemmer.Jeg bukker og takker for tilliten og ikke minst muligheten som er gitt meg og de andre styrevalgte.
Det er med blandede følelser jeg skal ta fatt på jobben,men jeg skal gjøre mitt beste
Jeg ønsker dere alle det beste og nok en gang tusen tusen takk
Kjempe klemmer til alle fra lena og alle 21 hestene Slik er blandede følelser

Re: Takk for fin helg i Sandnes.

Hei.

Takk i like måte.. Va kanon kjekkt.. E mega klar for neste møte eg.. Kjempe trivelig og sosial gjeng.. Kjekkt å endelig få treffe folk fra Østlandet som også brenner for Pintoer!!

Gleder meg te å treffe dere alle igjen.

Hilsen Bente.