KLETSHOEKIE

WAAR JY ENIGE ONDERWERP KAN BEGIN, of repliek kan lewer op iets wat reeds hier staan...Kom, gesels saam!

ONSDORP se DEBAT en BRIEWE LAPA
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: RELEVANTE ONDERWERP OOP VIR BESPREKING

Hallo kammalanders

Wil net se die dag toe ons in die wereld gebring was, het niemand gese kind jy sal net maanskyn en rose op aarde he nie. Teenspoed sal ons kry maak nie saak waar nie. My beskeie mening is ja kom ons doen iets aan die saak, maar as julle mooi kyk die meeste sterftes in ons land is swart. Vat al die Taxi ongelukke nou onlangs in die nuus. Net voor ons eerste demokratiese verkiesing was dit die een swart party teen die ander. Ek het daai tyd op die metro treine gewerk en gesien hoe die mense langs die spoorlyne le soos hulle uit die treine gegooi word. Ek praat nou van die soweto trein lyn. Jy kon hoor hoe hulle oor en weer op mekaar skiet. Nee wat mense oorals in die wereld is daar maar misdaad. Kyk hoe moes ons anderkant landers in orkane en tornados sterf. al verskil is dit is natuur rampe. Ja iets moet gedoen word, maar wat doen ons blankes. ons worry net oor ons self en staan nie saam nie. hoe dink julle het die anc aan bewind gekom? hulle het saam gestaan. dis al van my kant af

Re: RELEVANTE ONDERWERP OOP VIR BESPREKING

lol