Return to Website

Norsk Pintoforenings Forum.

Her kan vi snakke om alt som har Pintohester å gjøre, både eiere og de som er int. i disse, bli kjent, dele morsomme historier og ellers ta opp emner som interesserer oss alle. Det er kun vi selv som setter begrensningene. Så  la oss bruke forumet vårt aktivt !

Her vil alle meldinger om foreningens aktiviteter, utgivelse av Pinto Posten, forhåndsvarsling av nettmøter osv. bli lagt ut, så stikk innom hver dag!!

Forumet har nå fått vårt eget navn, og ett annet tema, i fall dere var lei det gamle?

Styret har nå endelig tilgang til forumet, og dersom du finner upassende innlegg, si ifra!

Vi vil da raskest mulig fjerne disse.

Håper det blir mer fart her!

 

Norsk Pintoforenings Forum.
Start a New Topic 
Author
Comment
Pintoforeningen

Hei!

Jeg vil veldig gjerne at denne foreningen skal bestå.
Selv om jeg nå ikke har pinto (skal med tiden kjøpe hoppe) så er jeg veldig interessert i det som skjer her. Jeg sier meg villig til å drifte hjemmesiden og lage ny om det kunne være noe. Er det andre der ute som bidrar? Noen fra Rogaland som vil at foreningen skal bestå?

Hilsen Hege

Re: Pintoforeningen

Hei. Me e med me, vett du.. Lenge leve norsk pinto forening!!!

Mvh Bente og Arne

Re: Re: Pintoforeningen

Vi skal nok finne en løsning, men er fortsatt avhengi av flere frivillige sjeler.
F.eks. må vi ha over sikt over eksakt antall som møter dersom vi reiser til Bryne å avholder årsmøte.
Noen som tar jobben? Sted for møte, overnatting for tilreisende, mat, og andre praktiske ting må en ha ansvar for dit vi kommer.

Vi må helt klart ha ny kasserer og sekretær. Vi har mulig funnet en løsning for leder og nestleder, men det blir som en opplæringovergang over en periode på ett år.

Så- kom igjen rogaland!

Vigdis

Re: Re: Re: Pintoforeningen

Dersom du sender meg dato for årsmøte sånn ca...hvordan dere har gjort det med overnatting tidligere osv...så kan jeg begynne å se på dette...