Return to Website

Norsk Pintoforenings Forum.

Her kan vi snakke om alt som har Pintohester å gjøre, både eiere og de som er int. i disse, bli kjent, dele morsomme historier og ellers ta opp emner som interesserer oss alle. Det er kun vi selv som setter begrensningene. Så  la oss bruke forumet vårt aktivt !

Her vil alle meldinger om foreningens aktiviteter, utgivelse av Pinto Posten, forhåndsvarsling av nettmøter osv. bli lagt ut, så stikk innom hver dag!!

Forumet har nå fått vårt eget navn, og ett annet tema, i fall dere var lei det gamle?

Styret har nå endelig tilgang til forumet, og dersom du finner upassende innlegg, si ifra!

Vi vil da raskest mulig fjerne disse.

Håper det blir mer fart her!

 

Norsk Pintoforenings Forum.
Start a New Topic 
Author
Comment
Årsmøte Rogaland?

Hei!

Hvem ønsker å delta om vi har årsmøte i Rogaland?


Hilsen Hege

Re: Årsmøte Rogaland?

Hei.

Me stiller me.. Om det ikke skulle ordne seg med barnevakt kommer i hvertfall ein av oss.. Men me satse jo på at me får barnevakt då.. Hadde vært kjekkt å fått litt gang her i Rogaland og fått møtt dei andre i nærheten som har pintoer..

Mvh Bente.

Re: Re: Årsmøte Rogaland?

Så bra! Ja, det hadde vært KJEMPE gøy:)
Jeg har dessverre ikke pinto for tiden. Bare miniatyrer hehe...men satser på å kjøpe ei hoppe når den rette dukker opp:)

Re: Årsmøte Rogaland?

Hei Hege-(og alle andre)
Irene og jeg er innstilt på å komme til Rogaland å avholde årsmøte.
Men- som styremedlemmer tenker vi jo på lommeboka, og vi kan ikke gjøre dette med fly og alt det innebærer dersom vi ikke vet at vi klarer å sette styre og at oppmøte er bra.

Håper alle skjønner det.

Slik vi har gjort det hittil er at Irene og jeg har byttet på å avholde årsmøte. Stort sett har vi tilbudt overnatting hos oss selv. Dersom det ikke er slike muligheter der vi har møte, må det arrangeres så andre medlemmer kan "huse" tilreisende eller finnes ett rimelig motell/hotell ell.l. i nærheten. Det må handles inn til bespisning lokalt. Man må regne med at vi tar en kveld til sosialt samvær i forkant av møte. Slik har vi gjort det hittil.
Første gangen brukte vi ett grendehus, men da var vi mange entusiaster og kjente ikke hverandre.
Det er klart- vi kjenner ikke miljøet, så det er ett alternativ hvis man er mange og det er vanskelig å finne noen som har plass.

Du må nesten gå igjennom medlemslista og kontakte hver enkelt Hege. Vi har ikke satt dato enda, og det må gjøres ganske snart. 6 ukers varsel er krevd i forskriftene. Dvs. en helt i april.

Vigdis

Re: Re: Årsmøte Rogaland?

Jeg er også interessert i å komme på årsmøtet, og at Pintoforeningen skal bestå.. :)
Har selv en pintohoppe på for, Europa's Nickita, som eies av Lena Haukland.

Re: Re: Re: Årsmøte Rogaland?

Høres glimrende ut!

Send meg gjerne en mail- alle som har lyst å delta:)Da får jeg en bedre oversikt....

Re: Årsmøte Rogaland?

Hei, Nina P.
Du er kanskje så entusiastisk at du ønsker ansvar å stiller til valg også?

Vigdis

Re: Re: Årsmøte Rogaland?

Altså, Lena snakket litt om det.. Mulig det, men kan ikke ta på meg altfor masse
Lurer isåfall litt mer på hva det dreier seg om