Return to Website

Norsk Pintoforenings Forum.

Her kan vi snakke om alt som har Pintohester å gjøre, både eiere og de som er int. i disse, bli kjent, dele morsomme historier og ellers ta opp emner som interesserer oss alle. Det er kun vi selv som setter begrensningene. Så  la oss bruke forumet vårt aktivt !

Her vil alle meldinger om foreningens aktiviteter, utgivelse av Pinto Posten, forhåndsvarsling av nettmøter osv. bli lagt ut, så stikk innom hver dag!!

Forumet har nå fått vårt eget navn, og ett annet tema, i fall dere var lei det gamle?

Styret har nå endelig tilgang til forumet, og dersom du finner upassende innlegg, si ifra!

Vi vil da raskest mulig fjerne disse.

Håper det blir mer fart her!

 

Norsk Pintoforenings Forum.
Start a New Topic 
Author
Comment
Informasjon om Hedens Fabian

Jeg må skuffe dem som har ventet at Hedens fabian skulle kåres i 2008
Etter nøye vurderinger har vi funnet ut at han ikke er klar for kåring.Vi velger å utsette dette til han er klar.Jeg vil søke om å få bruke ham på 2 egne hopper i år.Om dette går bra kan det bli 2 avkom for salg i 2009:)

Klemz til alle fra oss

Hilsen lena

Re: Informasjon om Hedens Fabian

Lurte på om du skulle stille vet du.
Men hvis han ikke er ferdig utviklet kan en likesågodt vente.Da får jeg glede meg til -09.
Men Lena?Har du ikke noen hjemmeside, vip eller no' der det ligger noen bilder av hesta?

Re: Re: Informasjon om Hedens Fabian

HEI HEI

ja jeg velger å vente 1 år til:)

Det er vel ikke så lenge til Devita skal følle?
Det blir spennendes å høre hva det blir etter den flotte hingsten du har valgt...Hvor mange er blitt pintofarget av Devita sine føll?

Jeg holder på å lage hjemmeside,men jeg er litt pirken slik at jeg og det selskapet som lager siden ikke blir helt enige hvordan den skal fungere:)
Jeg vil det skal være perfekt:)

Jeg har ingen vip,men jeg skal få laget meg det.Det er mange som har en slik side.Må prøve og bli litt
mere uptodata:)hehe

klemz fra lena:)

Re: Re: Re:Lena

Devita skal ikke følle før i midten av juni.Hun gikk opp igjen 4 ganger,så det blir litt senere enn ønsket,men jeg er glad hun tok seg i hele tatt så sur ,kald og våt sommer som det var.
Ang føll,så har Devita 6 avkom,alle hopper.
Ingen av de er med homozykot hingst.
3 pintofargede med pintohingst,1 pintofarget med ensfarget og to brune hopper med ensfarget.
50/50 her, men det spiller ingen rolle siden de er registrert som NV.Klart det er moro om det blir pinto,men her er alt velkommen
Hvor mange føll venter dere til sommeren , og hvem er faren ?

Re: Re: Re: Re:Lena

Hei hei...

Vi venter 3 føll i år.Alle etter ALBANO.Spennendes og se hva som kommer etter ham i år.
I år skal jeg bedekke 5 hopper.3 pintohopper og 2 ensfargede.Jeg har ikke bestemt meg for hvilken hingst jeg skal bruke.Jeg har fått noen tips fra Lillian Strand.Jeg kommer nok til å ta et av hennes valg:)
Jeg har laget meg en vip idag:)Jeg hadde faktisk begynt en gang i september 07,men fikk det ikke helt til:)jeg må få litt mere bilder,men jeg har
nå begynt iallefall.Du kan ta en liten tittelitt:)

Klemz til deg og Devita:)

hilsen fra lena

Re: Re: Re: Re: Re:Lena

Ble nysgjerrig nå:)
Hva heter VIPen da?

Re: Re: Re: Re: Re: Re:Lena

hehehehe:)ja nå kan du lura...
Siden heter Pintohingsten...veldig orginalt og kreativt ikke sant?

Klemz fra Lena:)