Return to Website

Norsk Pintoforenings Forum.

Her kan vi snakke om alt som har Pintohester å gjøre, både eiere og de som er int. i disse, bli kjent, dele morsomme historier og ellers ta opp emner som interesserer oss alle. Det er kun vi selv som setter begrensningene. Så  la oss bruke forumet vårt aktivt !

Her vil alle meldinger om foreningens aktiviteter, utgivelse av Pinto Posten, forhåndsvarsling av nettmøter osv. bli lagt ut, så stikk innom hver dag!!

Forumet har nå fått vårt eget navn, og ett annet tema, i fall dere var lei det gamle?

Styret har nå endelig tilgang til forumet, og dersom du finner upassende innlegg, si ifra!

Vi vil da raskest mulig fjerne disse.

Håper det blir mer fart her!

 

Norsk Pintoforenings Forum.
Start a New Topic 
Author
Comment
Årsmøte, oppdateringer osv.

Hallo!

Takk til Hege og Lena for flott hjelp i planlegging av årsmøte. Tror vi skal klare å sette ett flott styre i år, mens jeg selv har tenkt å trekke meg til siden, og bare sitte som støttehånd for ny leder 1 år for opplæring. Vi gleder oss til å treffe dere!!
Tror det bli noen overraskende besøk, bl.a. en fra østlandet som tok initiativ selv- å drar helt til Sandnes. Flott hva!?

Ellers er dere jo frie til å avertere lokalt. Vi har også noen ganger satt en annonse under kungjøringer i lokalavisa, for å plukke opp interesserte pintoeiere.

Vi får jo aldri nok medlemmer!

Jeg har oppdatert med veibeskrivelse.

Jeg har også 3 dager på rad fått nye annonser til salgssidene, så nå er også de i8nne. Noen fra norge og noen fra danmark.

3 gode avlsalternativer der, når det gjelder hopper. Spennende!

ALTSÅ! Årsmøte!!!! 26 & 27 april.
Sosial samling lørdag fra kl. 18.00
Årsmøte søndag kl: 12.00

Sandnes, adresse og veibeskrivelse på NPF's forside.
OPP AV SO**** FOLKENS!

Vigdis.