Return to Website

Norsk Pintoforenings Forum.

Her kan vi snakke om alt som har Pintohester å gjøre, både eiere og de som er int. i disse, bli kjent, dele morsomme historier og ellers ta opp emner som interesserer oss alle. Det er kun vi selv som setter begrensningene. Så  la oss bruke forumet vårt aktivt !

Her vil alle meldinger om foreningens aktiviteter, utgivelse av Pinto Posten, forhåndsvarsling av nettmøter osv. bli lagt ut, så stikk innom hver dag!!

Forumet har nå fått vårt eget navn, og ett annet tema, i fall dere var lei det gamle?

Styret har nå endelig tilgang til forumet, og dersom du finner upassende innlegg, si ifra!

Vi vil da raskest mulig fjerne disse.

Håper det blir mer fart her!

 

Norsk Pintoforenings Forum.
Start a New Topic 
Author
Comment
årets første føll etter Bariole Magique er født.

Litt over kl 9 i dag tidlig, 7. april, kom årets første føll til verden.
En lekker 3 farget liten frøken.

Re: årets første føll etter Bariole Magique er født.

Gratulerer så mye

Re: årets første føll etter Bariole Magique er født.

takker!

i dag 8. april kom Magiques andre avkom for i år.
Også dette en flekkete hoppe. mamman er Assima, som eies av Nina Savland

Re: årets første føll etter Bariole Magique er født.

Gratulerer så masse...!
Flekkete begge 2 og greier...!

Re: årets første føll etter Bariole Magique er født.

Gratulerer så mye..Dette var hyggelig.Tenk 2 flekkete damer.Dette er bare helt topp for Pintoavlen i norge.
Jeg har også lyst å prøve denne flotte hingsten.Har eier en hjemmeside?Eller kan jeg få mail,telefonnummer


Med hilsen Lena

Avkom Barole Magique

Hei.
Jeg kjøpte for nesten 2 måneder en liten søt pinto årings hingst. Han er etter Bariole Magique og Hennesie. Han heter Harhaugbakkens Antique. Er det noen som vet hva som har skjedd med denne stakkars lille? Da jeg kjøpte han var han kjempe tynn, forkommen, hadde fortsatt masse fet vinterpels og var full av våt eksem (på bedringens vei). Folk som klarer å "glemme" bort hesten sin på et sånt vis, bør i det minste følges opp, og derfor prøver jeg å finne ut hva som har skjedd med gull gutten min.
Han lever heldigvis nå i sitt beste velgående og skal aldri mer selges.