Return to Website

Norsk Pintoforenings Forum.

Her kan vi snakke om alt som har Pintohester å gjøre, både eiere og de som er int. i disse, bli kjent, dele morsomme historier og ellers ta opp emner som interesserer oss alle. Det er kun vi selv som setter begrensningene. Så  la oss bruke forumet vårt aktivt !

Her vil alle meldinger om foreningens aktiviteter, utgivelse av Pinto Posten, forhåndsvarsling av nettmøter osv. bli lagt ut, så stikk innom hver dag!!

Forumet har nå fått vårt eget navn, og ett annet tema, i fall dere var lei det gamle?

Styret har nå endelig tilgang til forumet, og dersom du finner upassende innlegg, si ifra!

Vi vil da raskest mulig fjerne disse.

Håper det blir mer fart her!

 

Norsk Pintoforenings Forum.
Start a New Topic 
Author
Comment
Hjelp! Trenger ny hest!! :-(

Prøver med dette å få tak i en ny hest ( les PINTO ) siden min 11 år gamle pintovallak har fått kroniske problemer med beina, og sannsynligvis ikke lenger er mulig for meg å bruke til noe annet en sellskapshest. Vil helst ha tak i en vallak på 1,50- 1,55, og som er "kraftig" nok til å bære mine 90 kg. Siden det kom så brått på meg at hesten min ikke er brukanes lengre, så ser jeg vel helst at jeg får tak i noe som går an å begynne å ri på med en gang. Så trist når vinteren nå endelig er over, å gå en vår å sommer i møte uten ridbar hest... Rir mye tur, både dagsturer og overnattingsturer, men holder og på en del med western, så det er de tingene min kommende hest vil bli brukt til. Så hvis det er noen som har noen tips å komme med, eller har hest til salgs, så hadde det vært heeeelt topp med et lite tips!! Jeg er å treffe på tel 90 98 62 09
Hilsen
Niclas Svedenvik

Re: Hjelp! Trenger ny hest!! :-(

Hei.
Ser der er en i passe str på hestemarked på Pintof. sin side...