Return to Website

Norsk Pintoforenings Forum.

Her kan vi snakke om alt som har Pintohester å gjøre, både eiere og de som er int. i disse, bli kjent, dele morsomme historier og ellers ta opp emner som interesserer oss alle. Det er kun vi selv som setter begrensningene. Så  la oss bruke forumet vårt aktivt !

Her vil alle meldinger om foreningens aktiviteter, utgivelse av Pinto Posten, forhåndsvarsling av nettmøter osv. bli lagt ut, så stikk innom hver dag!!

Forumet har nå fått vårt eget navn, og ett annet tema, i fall dere var lei det gamle?

Styret har nå endelig tilgang til forumet, og dersom du finner upassende innlegg, si ifra!

Vi vil da raskest mulig fjerne disse.

Håper det blir mer fart her!

 

Norsk Pintoforenings Forum.
Start a New Topic 
Author
Comment
Følet er født

Jippi...Vi fikk et hoppeføll i morgentimene 2 mai.2008.En nydelig liten dame etter DV hoppa Luna attrup ds kåret og min hjertevenn Albano som alle kjenner så vel.jeg må innrømme at gledestårene har vært mange idag.jeg er helt på tuppa.jeg har hatt vetrinæren her som har gjort en ekstra sjekk.Fikk utrolig mye skryt av dette flotte avkommet.Den er litt spesiell i fargen og selvfølgelig helt dånedip skjønne Klemz til alle sammen fra oss

Re: Følet er født

Gratulera så masse med føll...!!
kjem vel bilde på sidene snart då...!

BK

Re: Følet er født


Ja nå har vigdislagt ut bildet av føllet.9
hun skal hete albanos Safira
ååååå men me e krye

Re: Følet er født

Hu var jo kjempesøt!!
Heldig dere som har fått/
skal få føll...! :-)
Kor mange føll venter du i år?
Var det 3??
Alle etter Albano??

BK :-)

Re: Følet er født

Nydelig lita hoppe, Lena!
Gleder meg til å se henne om 2 uker!

Re: Følet er født

hei hei

4 føll totalt i år for meg Alle etter Albano
det er jo andre hoppeeiere som også venter avkom etter albano i år.Vi får krysse fingrene og håpe at det Blir flekker over hele linja Lykke til alle sammen