Return to Website

Norsk Pintoforenings Forum.

Her kan vi snakke om alt som har Pintohester å gjøre, både eiere og de som er int. i disse, bli kjent, dele morsomme historier og ellers ta opp emner som interesserer oss alle. Det er kun vi selv som setter begrensningene. Så  la oss bruke forumet vårt aktivt !

Her vil alle meldinger om foreningens aktiviteter, utgivelse av Pinto Posten, forhåndsvarsling av nettmøter osv. bli lagt ut, så stikk innom hver dag!!

Forumet har nå fått vårt eget navn, og ett annet tema, i fall dere var lei det gamle?

Styret har nå endelig tilgang til forumet, og dersom du finner upassende innlegg, si ifra!

Vi vil da raskest mulig fjerne disse.

Håper det blir mer fart her!

 

Norsk Pintoforenings Forum.
Start a New Topic 
Author
Comment
Kom igjen folkens...!!

Ser at der er såååååååååå masse klikk på de fleste
innlegga, men så godt som ingen som svarer...
Er ingen som sitter med heila vettet på noe,
og en trenger ikkje væra professor for å sei si meining her inne...! :-)
her er de åpent for alle og alles meininger...!
hadde altså vore kjekt om dere seier "hei" i alle fall...!

Benthe Karin

Re: Kom igjen folkens...!!

Hei hei hei.. (Solstikk) hehe

Re: Kom igjen folkens...!!

Hei på dere.

Har også lagt merke til at mange er innom, uten å legge igjen spor.
Er jo det selv også, fordi det ikke alltid passer med tiden, eller at jeg kanskje ikke vet helt hva jeg skal komentere.

Styret er snart ferdig oppdatert,og håper alle føler at de på denne måten får anledning til å bli litt "kjent" med hvem som sitter i styrevervene.

Ønsker alle en flott pinsehelg, og regner med at alle nyter det flotte været. Blir jo nesten helt matt når man ikke er vant til varme etter en lang vinter. Men- utrolig deilig synes jeg!
(Tar jo gjerne +35 for min del)

Hvordan er stemningen for utstilling i sommer/høst i Rogaland da, og hvem av dere som er innom er interessert i at det snakkes om å lage litt småstevner og evt.leker fra hesteryggen for barna osv?
Hvor mange har barn som rir?
Sånne ting kan være litt fint å kartlegge?

Nå skal jeg rusle ut igjen for min del, og ta med meg kveldsola, for den varer jo slett ikke evig.
Håper vi får en 17 mai uten regn.. ...og ikke bruker opp maiværet nå. Her på Eidsvoll står jo dagen ganske sentral, og vi går til Eidsvollbygningen osv.

Ha en flott kveld!!
Vigdis

Re: Kom igjen folkens...!!

Enig her.
Det er kanskje også en del som synes det er flaut å ta opp ting- dumme seg ut osv....
Men det er så mange ting å spørre om når det gjelder hest/ avl osv at det er bare til å hyle ut.
Det er sånn vi lærer.
Jeg har selv shetlandsponnier akkurat nå og har lært mye ved å bruke forum.
Ta gjerne en titt her for å se et forum som er aktivt hver dag og som stadig får nye medlemmer:
http://www.forumportalen.net/forum/index.php?mforum=shettisforum
Her er det også mulig å få ideer til hva som kan tas opp.
Hadde vært kjekt om denne siden kunne blitt like aktivt. Er det andre grunner til at dette forumet ikke blir brukt så aktivt? Er det vanskelig å bruke eller andre ting som gjør det. Hadde vært kjekt å få tilbakemelding på det og.

Re: Kom igjen folkens...!!

Då var pinsen over for denne gang...!
Har fått rydda i hagen å fjerna fleire busker, brukte bilen til å rykke opp røttene med...
Det var spennande!
Ellers er eg mota på utstilling og treff med hester her i området ja...!
Me trenger nok litt tid å planlegga, men det skal nok gå bra, bare alle er motiverte...!
Me har 4 unger som er fra 7-11år som rir frå litt til endel, og meir blir det nå som det våres og blir varmt.

BK