Return to Website

Norsk Pintoforenings Forum.

Her kan vi snakke om alt som har Pintohester å gjøre, både eiere og de som er int. i disse, bli kjent, dele morsomme historier og ellers ta opp emner som interesserer oss alle. Det er kun vi selv som setter begrensningene. Så  la oss bruke forumet vårt aktivt !

Her vil alle meldinger om foreningens aktiviteter, utgivelse av Pinto Posten, forhåndsvarsling av nettmøter osv. bli lagt ut, så stikk innom hver dag!!

Forumet har nå fått vårt eget navn, og ett annet tema, i fall dere var lei det gamle?

Styret har nå endelig tilgang til forumet, og dersom du finner upassende innlegg, si ifra!

Vi vil da raskest mulig fjerne disse.

Håper det blir mer fart her!

 

Norsk Pintoforenings Forum.
Start a New Topic 
Author
Comment
HJEMMESIDER

Hei folkens!

Kom igjen da. Hvor er dere alle medlemmer?

Vi trenger innspill for å forme hjemmesiden. Send meg gjerne en anonym mail eller noe slik at vi vet hva dere ønsker.

Hjemmesiden er ikke oppe og går enda. Benthe Karin har jobbet iherdig. Jeg har ikke fått gjort så mye som ønsket enda. Men jobber på kveldene fremover for å få siden opp og gå.

Mulig det blir ny layout osv. Ting tar litt tid- så ha tålmodighet med oss. Men send gjerne inn stoff slik at vi får alt det vi trenger.
Mulig det også blir et annerledes forum etterhvert.
Gi oss iallfall denne uken- så vil nok mye se annerledes ut etterhvert.

Send oss linker osv. Gå inn på nyheter og se hva vi ønsker fra dere.

Hilsen Hege

Re: HJEMMESIDER

Flere har både ringt & maila Lena og meg om hjemmesidene.

Sørg for at linken til forum og fellesskapet er lett å finne på forsiden, så alle får info.;-)

Ellers bra jobba, gleder meg til vi er kvitt reklamen, men ellers ok.

Mye bilder osv som er borte finnes i fellesskapet i egne fotoalbum, det er greit å støtte seg til:
http://groups.msn.com/PINTOFORENINGEN

Legger hurtiglink øverst her, til de som savner den.

Vi er sikkert raskt på plass igjen i den farta her. *ler*

Vigdis

Re: HJEMMESIDER

Nå har jeg ikke mer info å putte inn på sidene da jeg ikke har mer stoff. Om dere har fått telefoner eller mail på ting som ikke er registrert, vennligst send det så fort som mulig til meg da