Return to Website

Norsk Pintoforenings Forum.

Her kan vi snakke om alt som har Pintohester å gjøre, både eiere og de som er int. i disse, bli kjent, dele morsomme historier og ellers ta opp emner som interesserer oss alle. Det er kun vi selv som setter begrensningene. Så  la oss bruke forumet vårt aktivt !

Her vil alle meldinger om foreningens aktiviteter, utgivelse av Pinto Posten, forhåndsvarsling av nettmøter osv. bli lagt ut, så stikk innom hver dag!!

Forumet har nå fått vårt eget navn, og ett annet tema, i fall dere var lei det gamle?

Styret har nå endelig tilgang til forumet, og dersom du finner upassende innlegg, si ifra!

Vi vil da raskest mulig fjerne disse.

Håper det blir mer fart her!

 

Norsk Pintoforenings Forum.
Start a New Topic 
Author
Comment
VIKTIG TIL ALLE MEDLEMMER,DUGNADSARBEID:)

Hei alle sammen!

Som kjent er jeg blitt valgt inn som styreleder for 2 år.Det er som i alle foreninger penger som bestemmer hvor mye man kan gjøre for medlemmer gjennom året.
I den forbindelse er Dugnadsarbeid veldig viktig bidrag for at foreninga skal kunne arbeide med morsomme og nyttige prosjekter gjennom året.Styre består av frivillighet og det er også Dugnadsarbeid.

Vi som forening har mulighet for å jobbe 700 timer med servering av mat i forbindelse med Kvinesdal RockFestival den 10-11-12 og 13 juli 2008.Dette gir en stor mulighet for alle medlemmer som er fylt 18 år å bidra til felleskassen samt å få med seg Alice Cooper,Motorhead,Turboneger.se link.
http://www.kvinesdalrockfestival.no/Dette må bare være helt topp.Her får man mulighet til sosialt samvær,god musikk og ett kjempe bidrag til felleskassa.Det vil bringe en inntekt på 70000,-kroner til Pintoforeninga.Kan det bli bedre enn dette?

Jeg ønsker at alle som titter inn her skal legge igjen en hilsen eller en kommentar på dette.
Alle er velkommen til å si sin mening



Kom igjen da folkens!

Re: VIKTIG TIL ALLE MEDLEMMER,DUGNADSARBEID:)

ENDELIG EN SOM KOMMER MED NOE KREATIVT
REGN MED MEG.JEG HAR OGSÅ 2 VOKSNE SOM KAN VÆRE MED.VI BLIR DA 3.JEG SIER OGSÅ KOM IGJEN FOLKENS!
VI VIL HA NOE NYTT DA MÅ VI BIDRA MED NYTT!

Re: VIKTIG TIL ALLE MEDLEMMER,DUGNADSARBEID:)

hehe så du lusker på sidene alikevel ]

Re: VIKTIG TIL ALLE MEDLEMMER,DUGNADSARBEID:)

Jeg jobber dessverre den helgen, men synes dette er et kjempebra tiltak!!

Håper flere er like ivrige som nana her...og tenk gratis konserter på kjøpet:)

Re: VIKTIG TIL ALLE MEDLEMMER,DUGNADSARBEID:)

Jeg ser dere myser på innlegget....Så hva blir det til Folkens?
Hva med et Hei eller en kommentar?
Det kan ikke skje forandringer om ikke medlemmene ønsker å gjøre en innsats....
Det er fullt mulig å kombinere en liten 3 dagers ferie for dem som bor litt lengre unna
Jeg skal klare fikse med overnattinger for dem som har lyst å stille opp for foreninga...
Vi trenger minst 25 personer over 18 år slik at vi kan dekke de 700 timene.
Her er vi ikke problemskapere bare problemløsere

Re: VIKTIG TIL ALLE MEDLEMMER,DUGNADSARBEID:)

Hei Lena..

Dette er bra!! Skal prøve å få det til at i hvertfall en av oss kommer.. Må jo bli Arne isåfall siden han ikke har pupper.. hehe Har ikke lyst å dra med meg Eskil på rockefestival enda.. Er litt for ung. hehe hvis jeg er ferdig med å amme skal jeg prøve å få barnevakt.. Noe som ikke er helt lett.. ( Du vett, Lena.)Skal gjøre vårt beste og gi en tilbake melding så fort som mulig.. Kjempe bra foretak!!

Klems

Re: VIKTIG TIL ALLE MEDLEMMER,DUGNADSARBEID:)

Bra forslag dette...!
Me he alle ungane den helgå,
så er usikker om me klare de då...

Re: Re: VIKTIG TIL ALLE MEDLEMMER,DUGNADSARBEID:)

Hrmf...
Akkurat nå skulle både jeg og de fleste i stallen der jeg vanker ønske at vi bodde i Rogaland...
Med en dags reise ned, og en opp kan vi dessverre ikke komme fra, det koster mer enn vi klarer tjene inn...
Kjempeforslag- og jeg håper NPF's medlemmer klarer å dekke noen av disse timene!!

Vigdis

Re: VIKTIG TIL ALLE MEDLEMMER,DUGNADSARBEID:)

DETTE ER UTROLIG SLAKT FOLKENS!UNNSKYLDNINGER ER DET ALLTID NOK AV!DET GÅR Å BYTTE JOBBEHELGER OG BARNEHELGER..TOGET KOSTER 200 KRONER UANSETT HVOR DU DRAR I NORGE.AVSTANDER ER IKKE NOEN UNNSKYLDNING LENGER!!!DET TILBYS OVERNATTINGER...ER DET GRATIS I PRIVAT HJEM?

Re: VIKTIG TIL ALLE MEDLEMMER,DUGNADSARBEID:)

HeiHei:)

hehe:)Ja jeg kan stille med gratis enkel overnatting på gården min..Ikke noe fancy greier,men lover god frokost og rolig natte søvn:)

Re: VIKTIG TIL ALLE MEDLEMMER,DUGNADSARBEID:)

siden dette faktisk er i juli og mange har ferie
er det ikkje særlig lett å bytta
verken jobbehelge eller ungahelge...

Re: VIKTIG TIL ALLE MEDLEMMER,DUGNADSARBEID:)

howdy lena good job har veldig lyst å hjelpe til og skal se om jeg kan får det til keep smiling klem jennifer

Re: VIKTIG TIL ALLE MEDLEMMER,DUGNADSARBEID:)

Om det ordner seg med jobb og unger kommer jeg og:)

Re: VIKTIG TIL ALLE MEDLEMMER,DUGNADSARBEID:)

Halloys alle sammen

Slik skal det låte.Dette var rette medlems ånda Ja dette er en Glad melding Girls.Det gleder meg virkelig!Jeg ser frem til å møte dere igjen jeg ønsker meg en kuuul arbeids gjeng som digger rock og som bringer masse cash i foreningskassa.Husk at vi får festivalpass til en verdi av 1200 kroner,samt mat og drikke og betaling for jobben vi gjør.Dette er bare knall bra Folkens!Du som kan komme har kanskje noen du kjenner som også liker Rock.Vel da er det lov å snike inn en støttemedlem til klubben og så kan de også få være med å jobbe dugnad Dette kan bli fast for foreninga hvert år om vi gjør en god jobb
Alle som er 18 år og som er arbeidsvillig,positiv og har mange venner,familie eller uvenner som ønsker å bli venner igjen.Hvem som helst kan komme som har et positivt arbeidsmot og en skikkelig Rockefot hehehehe


Re: VIKTIG TIL ALLE MEDLEMMER,DUGNADSARBEID:)

Detta kan jo ikke bli bedre, Lena! Utrolig bra det du har fått til her.. Og vi må jo for all del få til dette i år, med tanke på muligheter for videre år!
Kan forresten se ut som at jeg har fått med meg ei venninne helt ifra Trondheim! Så krysser fingrene for det
Må hu evetuelt betale inn for støttemedlemskap da? Eller hvordan fungerer det??

Re: VIKTIG TIL ALLE MEDLEMMER,DUGNADSARBEID:)


hei Nina..Helt topp at du får med deg dine venner Vi trenger mange.)Hva med typen?Vi trenger han også.Jeg vil synes det er helt topp om hun blir støttemedlem først.Det koster bare 150 kr året.Så meld henne på.



Klemz fra lena

Re: VIKTIG TIL ALLE MEDLEMMER,DUGNADSARBEID:)

Flott tiltak og håper mange kan hjelpe til.

Jeg har ferie da og kan dessverre ikke komme. Håper dere får en flott konsert og fortsett med kreativiteten