Return to Website

Norsk Pintoforenings Forum.

Her kan vi snakke om alt som har Pintohester å gjøre, både eiere og de som er int. i disse, bli kjent, dele morsomme historier og ellers ta opp emner som interesserer oss alle. Det er kun vi selv som setter begrensningene. Så  la oss bruke forumet vårt aktivt !

Her vil alle meldinger om foreningens aktiviteter, utgivelse av Pinto Posten, forhåndsvarsling av nettmøter osv. bli lagt ut, så stikk innom hver dag!!

Forumet har nå fått vårt eget navn, og ett annet tema, i fall dere var lei det gamle?

Styret har nå endelig tilgang til forumet, og dersom du finner upassende innlegg, si ifra!

Vi vil da raskest mulig fjerne disse.

Håper det blir mer fart her!

 

Norsk Pintoforenings Forum.
Start a New Topic 
Author
Comment
OPPDATERT HJEMMESIDE

Hei alle sammen.

Nå begynner hjemmesiden å ta form.
Er det noe dere er misfornøyd med, noe dere føler mangler, eller noe dere har lyst til å bidra med.

Kom igjen! Ikke bare tenk tanken, men send en mail til meg da vel. Det må vel finnes masse gode opplevelser, kurs folk har vært på, stevner osv....og ikke minst flotte bilder.

Mailer mottas med takk og vil varme mitt hjerte

Re: Bare litt skryt til dere... ;-)

Selv om vi kanskje mistet mye, så må jeg bare få lov til å skryte av dere som fikk ting såpass kjapt & ryddig på plass igjen..
Koser meg med å utforske sidene hver dag.
Faktisk ganske mye artigere nå, enn før- for da visste jeg jo hva som kom. Kjempejobb, jeg vet litt om hva som ligger bak å følge opp.
Lover å finne fram "gamle minner" om utstillinger osv. men går litt på sparebluss om dagen. Skal ta det igjen så fort jeg klarer.

Vigdis

Re: OPPDATERT HJEMMESIDE

takk :-)
kjekt med skryt...!
føler det begynne rå ligne på noe nå ja,
men er jo endel igjen... :-)

Re: OPPDATERT HJEMMESIDE

Tusen takk!

Det er veldig kjekt med tilbakemeldinger både positive og negative-bare de er konstruktive
Kom igjen med ris og ros folkens- så bygger vi siden sammen.
Har enda ikke fått satt meg ned og virkelig jobbet med siden- men håper lørdags kveld skal bli effektiv.
Her går det litt slag i slag med hopper til bedekning til vår kjære Tutu og klargjøring til 4 nye ponnier som kommer om noen uker fra Danmark.
Har enda MASSE jeg vil ha ut på sidene.
I tillegg er jeg VELDIG glad for de som kommer med innspill. Og vi hører på dem. Det er derfor det til stadighet dukker opp nye sider osv....
Så ikke glem å gi beskjed hva enn du har på hjertet.
Er det noe du savner og ønsker å vite mer om- gi beskjed og vi prøver så godt det lar seg gjøre å spore opp informasjon