Return to Website

Norsk Pintoforenings Forum.

Her kan vi snakke om alt som har Pintohester å gjøre, både eiere og de som er int. i disse, bli kjent, dele morsomme historier og ellers ta opp emner som interesserer oss alle. Det er kun vi selv som setter begrensningene. Så  la oss bruke forumet vårt aktivt !

Her vil alle meldinger om foreningens aktiviteter, utgivelse av Pinto Posten, forhåndsvarsling av nettmøter osv. bli lagt ut, så stikk innom hver dag!!

Forumet har nå fått vårt eget navn, og ett annet tema, i fall dere var lei det gamle?

Styret har nå endelig tilgang til forumet, og dersom du finner upassende innlegg, si ifra!

Vi vil da raskest mulig fjerne disse.

Håper det blir mer fart her!

 

Norsk Pintoforenings Forum.
Start a New Topic 
Author
Comment
HVOR STOR ER INTRESSEN FOR KLUBBJAKKE KJÆRE MEDLEMMER

Hei

Styret jobber for at vi skal få til klubbjakke.Planen er at det vil være mulig å få en klubbjakke fra små Barnestørrelser til voksen xxxl i 2 farger.Men det er viktig å finne ut hvor stor intressen for dette er først!Så skriv et lite innlegg her om du er intr.Bare et hei er nok:)

Re: HVOR STOR ER INTRESSEN FOR KLUBBJAKKE KJÆRE MEDLEMMER

Jakker er fint det, kom igjen! :-)

Re: HVOR STOR ER INTRESSEN FOR KLUBBJAKKE KJÆRE MEDLEMMER

Ønsker meg jakke. Mye annet også, men jeg skal ikke mase.;-)

Vigdis

Re: HVOR STOR ER INTRESSEN FOR KLUBBJAKKE KJÆRE MEDLEMMER

Jeg har bøttevis med stall jakker og trenger egentlig ikke flere, men er jakka interessant nok så kjøper jeg nok. Det vil si den skal være bruker vennlig både å bruke i stallen og på hesteryggen. Finnes så utrolig mange dårlige jakker.

Snakker dere om vinter jakke eller vår, sommer og høst jakke? Jeg liker de som gå litt over rumpa , helst ikke blå, svart eller brun, men mer spennende som rød, grønn eller orange

Ja, en liten tilbakemelding fra meg